Hopp til innhold
Mannskapshuset

Huset ved siden av Grendahuset

Mannskapshuset eies av Bergen kommune, men disponeres av Leaparken velforening etter kl. 15 på hverdager og i helger. På dagtid benyttes det til ulike skoleformål.

  • Tilgjengelig for velforeningen etter kl. 15 på hverdager og i helger
  • Renholdet kan variere noe, siden huset også brukes til skoleformål på dagtid
  • Huset er koblet til alarm. La vinduene være lukket

Lurer du på bruk av Mannskapshuset? Ta kontakt med styret på hei@leaparken.no.

Skal du låne selskapslokale? Se Grendahuset.