Mannskapshuset
Huset ved siden av Grendahuset
Mannskapshuset eies av Bergen kommune, men disponeres av Leaparken velforening etter kl. 15 på hverdager og i helger. På dagtid benyttes det til ulike skoleformål.
- Tilgjengelig for velforeningen etter kl. 15 på hverdager og i helger
- Renholdet kan variere noe, siden huset også brukes til skoleformål på dagtid
- Huset er koblet til alarm. La vinduene være lukket
Lurer du på bruk av Mannskapshuset? Ta kontakt med styret på hei@leaparken.no.
Skal du låne selskapslokale? Se Grendahuset.